Trambulinarea te ajută să slăbești

Poți să pierzi greutatea de trambulină. Pregătește-te acasă 10 antrenamente cu trambulină pentru pierderea în greutate

4 antrenamente cu trambulină pentru scăderea în greutate [trambuline mici]

Alte beneficii ale saltului cu trambulină Trambulinele evocă deseori amintiri din copilărie, despre sărituri și făcând roți și flip-uri. Dar săriturile cu trambulină pot fi, de asemenea, o formă de fitness.

poți să pierzi greutatea de trambulină

În timpul celui de-al doilea război mondial, piloții de vânătoare au folosit trambuline pentru a îmbunătăți gradul de conștientizare și echilibru spațial. În zilele noastre, puteți găsi cursuri de fitness pentru sărituri cu trambulină, care oferă o varietate de beneficii. Bacsis Pentru a pierde în greutate din cauza activității aerobice, cum ar fi săriturile cu trambulină, poate fi necesar să faceți până la de minute pe săptămână de exerciții moderate.

Pierderea în greutate cu saltul cu trambulină Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit de calorii, care necesită atât exerciții fizice, cât și ajustarea aportului de calorii și a exercițiilor fizice.

Dacă alegeți să faceți exerciții aerobice, cum ar fi săriturile cu trambulină, rețineți că Departamentul de Sănătate și Servicii Umane recomandă cel puțin să obțineți de minute pe săptămână de activitate aerobă moderată sau 75 de minute pe săptămână de activitate aerobică intensă. Deci, pentru pierderea în greutate, poate fi necesar să faceți până la de minuteo săptămână de exerciții moderate.

poți să pierzi greutatea de trambulină

Ghidurile spun, de asemenea, că vă puteți răspândi antrenamentele pe parcursul săptămânii și că perioadele de activitatea fizică ar trebui să aibă o durată de cel puțin 10 minute. Una peste alta, pierderea în greutate cu saltul cu trambulină este posibilă și, cu timpul și disciplina potrivite, puteți folosi chiar exerciții cu trambulină pentru a pierde grăsimea de pe burtă. Înlocuiți-vă cursa Potrivit unui studiu din sponsorizat de Consiliul American pentru Exerciții, antrenamentele cu mini-trambulină pot fi la fel de eficiente ca și alergarea.

  1. Contraindicațiile includ boli precum hemofilia, anumite defecte cardiace și boli ale aparatului locomotor.
  2. Monalisa slimming suit yang asli
  3. Simptome de vânătăi de pierdere în greutate
  4. Slăbește pe trambulină de autorul invitat 14 august Saltul cu trambulina este noul sport de tendință pentru slăbit în sporturile populare.

Studiul, care a testat 24 de studenți în funcție de nivelul lor de fitness, a constatat că, în timpul unui antrenament cu trambulină, femeile au ars în medie 8,3 calorii pe minut, iar bărbații au ars 11 calorii pe minut.

Pentru a pune această cantitate în perspectivă, Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă arderea a până la de calorii pe antrenament de 30 de minute, care se ridică la aproximativ 6,7 până la 10 calorii pe minut pentru a pierde sau a vă descurca în greutate. Cantitatea de cheltuială energetică în timpul antrenamentului cu trambulină de 19 minute, cu corp întreg, poate fi asemănată cu alergarea 6 mph pe teren plat sau cu bicicleta la 14 mph.

Mini trambulină puteți

Jersee, fii atent Participanții la studiul American Council on Exercise au descoperit că saltul cu trambulină este o modalitate distractivă de a vă antrena și de a vă menține în formă, dar Academia Americană de Pediatrie avertizează cu privire la capcanele asociate săriturilor cu trambulină.

Într-un studiu dinau descoperit că săriturile cu trambulină pot avea riscuri semnificative, în special pentru copiii care pot suferi leziuni precum entorse sau fracturi.

poți să pierzi greutatea de trambulină

Cu toate acestea, cu măsurile adecvate de precauție și strategii de prevenire, riscul de rănire va fi mai mic. Alte beneficii ale saltului cu trambulină Poți să pierzi greutatea de trambulină o mulțime de alte beneficii pentru saltul cu trambulină, în afară de pierderea în greutate.

poți să pierzi greutatea de trambulină

Reducerea stresului și îmbunătățirea sănătății mintale: S-a dovedit că exercițiile fizice reduc stresul, așa că combinați cu distracția săriturilor cu trambulină și aveți o rețetă pentru evitarea unor simptome ale depresiei.

Adăugarea densității osoase: Saltul cu trambulină stresează puțin articulațiile, astfel încât să vă puteți menține oasele sănătoase în timp ce efectuați rutina de slăbire a trambulinei.