Dieta pentru o formă de pere LoveToKnow

Pierdere în greutate pentru corpul în formă de pere

dimensiune 22 la dimensiune 14 pierdere în greutate

Pagina principala Forma fizică a perei și pierderea în greutate JP Cu toții suntem diferiți. De la cap până la degetele de la picioare și până la tot ceea ce este între ele, oamenii sunt toți indivizi cu calități unice care ne fac să fim cine suntem. Corpurile vin în toate formele și dimensiunile și nu există o abordare unică pentru toate pentru a pierde în greutate. Cum și unde vă duceți greutatea este un factor important de luat în considerare atunci când încercați să scăpați de kilograme și să vă atingeți obiectivele.

De aceea Nutrisystem a creat planuri personalizate care iau în considerare tipul dvs. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre forma corpului perei și ce înseamnă aceasta pentru călătoria de slăbire.

Slăbiți pe baza formei corpului

Ce înseamnă tipul tău de corp? Citeste mai mult Ce înseamnă în formă de pere? Dacă sunteți forma clasică a perei, cea mai mare parte a greutății dvs.

pierderea în greutate blackburn

Talia ta poate fi mai definită și mai îngustă decât șoldurile și coapsele. În timp ce tipul de corp depinde de mulți factori, femeile sunt mai susceptibile să aibă formă de pară decât bărbații, spune ScienceDaily. Bărbații tind să aibă mai multe forme de măr, stocând excesul de grăsime în jurul mijlocului din abdomen. Corpul tău în formă de pară poate fi benefic pentru sănătatea ta generală. Un studiu a constatat că femeile aflate în postmenopauză cu formă de corp de pere pot avea un risc mai scăzut de boli de inimă decât formele de mere, chiar și cu un indice de masă corporală IMC normal.

Forma fizică a perei; Pierdere în Greutate JP; Journalposts

Cercetătorii pierdere în greutate pentru corpul în formă de pere că o formă de pară poate fi protectoare din cauza depozitării grăsimii corporale. Formele de mere tind să depoziteze grăsime în jurul burții, unde se află multe organe. Potrivit Patient.

dieta 40 kg

Genetica și hormonii Potrivit unui studiu, publicat în Nature Genetics, forma corpului și modul în care cineva are o greutate suplimentară este determinată de genetică. Studiul a descoperit 24 de variații genetice care au ajutat la separarea persoanelor în formă de măr de persoanele în formă de pere, spune Medical Xpress.

Ceea ce este mai sănătos - o pere sau un măr

Poate că ți-ai moștenit forma de pară; Cu toate acestea, celălalt vinovat pentru figura dvs. Potrivit HuffPost Canada, femeile aflate în premenopauză cu exces de estrogen tind să aibă această formă. La ambele sexe, estrogenul suplimentar este considerat un factor de risc pentru obezitate. Exercitarea pentru forma ta Exercițiile cardio și tonifiante regulate sunt esențiale pentru gestionarea unei forme de pere.

virus de legătură în greutate

Cardio vă va ajuta să ardeți grăsimi peste tot. De asemenea, puteți adăuga un antrenament regulat de rezistență rihanna trebuia să piardă în greutate genul în care vă mișcați corpul împotriva rezistenței greutății, gravitației, benzilor sau greutăților proprii.

  • DIETA PENTRU FORMA CORPULUI DE PERE - DIETA ȘI PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • CUM SĂ SLĂBEȘTI UN CORP îN FORMĂ DE PERE - SĂNĂTATE -
  • Dieta pentru o formă de pere LoveToKnow

Acest lucru vă va ajuta să vă întăriți mușchii. Este posibil să aveți întotdeauna o formă de pară, dar veți arăta și vă veți simți mai bine încorporând exerciții regulate în rutina dvs.

bolile care vă fac să pierdeți în greutate rapid

Cum să obțineți picioarele tonifiate nu este necesar să alergați! Citeste mai mult Pansament pentru forma ta de pară Există câteva lucruri de care trebuie să ții cont atunci când îți cumperi forma de pară.

🍀 Dieta cu apa 🌊 Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

Nordstrom Trunk Club recomandă bluze și jachete care îți accentuează jumătatea superioară și talia definită. Alegeți culori luminoase și imprimeuri care să vă echilibreze silueta. Un pantof ascuțit îți poate alungi picioarele.

Cardio, Cardio și More Cardio

Mănâncă pentru forma ta de pere Vă puteți bucura de o dietă puțin mai bogată în carbohidrați decât alte tipuri de corp. Cu toate acestea, asigurați-vă că vă concentrați asupra celor bogate în fibre dietetice. Proteinele vă vor ajuta să vă simțiți plini și mulțumiți, dar să țineți cont de cantitatea de grăsimi pe care o consumați.