10 „Reguli” pentru pierderea în greutate Medicii vor să nu mai urmați - Sănătate -

Dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate. 10 „Reguli” pentru pierderea în greutate Medicii vor să nu mai urmați

Cum să câștigi greutate Enciclopedie Enciclopedie În timp ce toată lumea pare ă fie obedată de a pierde în greutate, unora le ete greu ă creacă în greutate într-un mod igur și ănăto. Din fericire, matematica nu ete greu de în Conţinut: Etapa În timp ce toată lumea pare să fie obsedată de a pierde în greutate, unora le este greu să crească în greutate într-un mod sigur și sănătos.

Din fericire, matematica nu este greu de înțeles. Schimbați ora la care mâncați și ce mâncați, astfel încât să consumați mai multe calorii în ziua respectivă. Construiți mușchi cu exerciții fizice și nu uitați să gustați înainte și după exercițiu. Dacă mai aveți probleme pentru a vă mări scala, discutați cu medicul sau nutriționistul pentru a vedea dacă există alte probleme de sănătate.

Adăugați grăsimi, cum ar fi uleiul sau untul în farfuria ta pentru a o face și mai densă în energie ".

🍀 3 metode eficiente pentru a scăpa de obrajii lăsați - Eu stiu TV

Oferiți gustări sănătoase cu conținut ridicat de grăsimi acasă. Grasimile sanatoase sunt o parte importanta a dietei tale, iar gustarile sunt un mod sanatos de a-ti gestiona greutatea. Mănâncă nuci, semințe și unt de arahide.

Pierde în greutate oraș

Încercați brânză și pocnitoaresau fructe uscate și iaurt complet. Poti sa adaugi humus dacă există pe pâine sau legume, din belșug tahini și ulei de măsline.

Măslinele și brânza sunt grozave dacă doriți ceva savuros. Salvați o varietate de gemuri bogate în calorii și răspândiți ca gustări. Aduceți niște crackers de arahide pentru a vă satisface foamea când ieșiți.

Bea lapte și alte băuturi bogate în calorii.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Apa este minunată, dar îți poate plictisi pofta de mâncare. Dacă doriți să beți cu masa, încercați să faceți parte din program. Deci, alege lapte, periuţă, și scutura.

Cum să câștigi greutate

Alegeți laptele complet gras în locul celui degresat. Puneți untul de arahide sau pulberea de proteine periuţă și scutura. Laptele vegetal precum laptele de arahide și laptele de nucă de cocos pot fi de asemenea îngrășate și delicioase.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Încercați băuturi tradiționale hrănitoare din întreaga lume. Exemplu, chefir, horchata, chia fresca, Lassi, misugaru, și telba.

Cu toate acestea, desigur, aceasta este doar o referință, întrucât este în mare măsură indisponibilă în Indonezia.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Bea apă și băuturi scăzute de calorii după ce ai mâncat. Obțineți cerințe de proteine.

Pierderea în greutate din punct de vedere psihologic

Proteinele sunt foarte importante pentru creșterea în greutate. Carnea roșie vă poate ajuta, mai ales dacă încercați să construiți mușchi. Somonul conține calorii și grăsimi sănătoase.

Iaurtul este bogat în proteine. Peștele gras, în afară de somon, ajută, de asemenea, la creșterea în greutate. Depozitați sardinele și conservele din dulapul din bucătărie.

1. Nu treceți peste micul dejun

Mănâncă legume grele. Nu vă completați doar cu țelină și legume suculente, mâncați legume care conțin multe calorii. Avocado conține grăsimi sănătoase și poate fi utilizat în multe tipuri de alimente.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Legumele cu amidon precum cartofii, cartofii dulci, napii și porumbul vă pot ajuta, de asemenea, să câștigați în greutate. Fructe ca banana, afine, strugurii și mango pot furniza, de asemenea, calorii și fibre. Alege paine integrala Paine, paste si biscuiti de cereale dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate ofera mai multi nutrienti si calorii decat boabele rafinate. Bucurați-vă de pâine cu unt, ulei de măsline, unt de arahide, avocado sau tahini și dragă.

Nu uitați de desert.