Dieta Paleo - cea mai sigură și eficientă dietă de slăbit

Pierdeți în greutate pe paleo

Dieta Paleo este considerată cel mai sănătos regim de slăbit conceput vreodată și se poate transforma foarte bine într-un stil de viață pe termen lung.

10 motive pentru care nu pierzi în greutate la o dietă paleo

Pe lângă pierderea în greutate, dieta Paleo te ajută să ții la distanță boli precum diabet, cancer, Parkinson, Alzheimer, depresie, infertilitate și afecțiuni cardio-vasculare. Ce este Dieta Paleo?

pierdeți în greutate pe paleo

Numele dietei Paleo vine de la alimentația pe care o aveau strămoșii noștri, în epoca de piatră, și care stă și la baza acestui regim. Ideea de la care se pornește este că ADN-ul uman este același de zeci de mii de ani, ceea ce înseamnă că alimentele adăugate relativ recent în alimentație nu sunt neapărat indispensabile, ba chiar unele ne fac rău. Oamenii erau mai sănătoși și trăiau mai mult în trecut, pentru că se hrăneau doar cu alimente naturale, neprocesate.

pierdeți în greutate pe paleo

Cerealele, produsele lactate, zahărul, mezelurile - iată câteva categorii de alimente care pot chimistul pierde în greutate din alimentație și chiar este indicat să fie evitate. Doar din aceste categorii de produse aveți voie să vă compuneți meniul în dieta Paleo.

Sunt interzise lactatele, cartofii, cerealele, porumbul, alimentele intrate în alimentație în istoria recentă, în general, și toate alimentele procesate: dulciuri, sucuri, mezeluri etc.

  • Dieta Paleo - cea mai sigură și eficientă dietă de slăbit
  • Cannabisul vă face să pierdeți în greutate
  • Pierderea în greutate sfaturi twitter

Regulile dietei Paleo Dieta Paleo are la bază câteva reguli pe care, dacă le urmați, nu numai că veți slăbi sănătos, dar veți avea și un matebolism excelent. O treime va fi sursa de proteine: carne, grăsimi sănătoase și un fruct. Eliminați alimentele cu potențial inflamator.

pierdeți în greutate pe paleo

Fiind un regim care imită alimentația pierdeți în greutate pe paleo epoca de piatră, nu sunt permise deloc alimente procesate sau ambalate, care conțin aditivi, conservanți, zahăr adăugat sau E-uri. Vor fi excluse și lactatele, pentru că ele creează un mediu propice inflamațiilor la nivel digestiv. Nici cerealele nu sunt permise, din cauză că provoacă balonare și iritabilitate la nivel digestiv.

pierdeți în greutate pe paleo

Nu este nevoie să numărați caloriile. Porțiile de mâncare pot fi cât de generoase vreți, atât timp cât vă limitați la proteine animale în stare cât mai naturală, legume, frunze și fructe.

Chiar dacă la început va fi mai greu să vă adaptați, treptat, organismul nu mai simți nevoia de a primi dulciuri sau alimente ultra-procesate. Cina se mănâncă dimineața.

pierdeți în greutate pe paleo

Micul dejun va fi cea mai importantă masă din zi, pentru că trebuie să vă asigure energie pentru tot restul zilei. Obișnuiți-vă să mâncați copios dimineața, chiar și o bucată de carne cu legume, pentru că vă va da energie până seara.

pierdeți în greutate pe paleo

La cină puteți merge pe ceva ușor, un pește la grătar cu o salată. Nici nu veți mai simți nevoia să mâncați mult seara, dacă i-ați dat organismului energie în prima parte a zilei.

Pagina principala 10 motive pentru care nu pierzi în greutate la o dietă paleo O dietă paleo este o modalitate uimitoare de a obține o sănătate și o bunăstare mai bune. Cu accent pe mâncarea adevărată, aceasta îi ajută pe oameni să revizuiască o viață cu obiceiuri alimentare slabe și ne permite să ne simțim cu adevărat cât mai bine cu o dietă care ne alimentează în mod corespunzător corpul. Pentru unii, este o modalitate excelentă de a elimina anumite grupuri de alimente pentru a identifica sursa de suferință digestivă sau erupții cutanate. Pentru alții, este un protocol fantastic pentru a ajuta la dezvoltarea unei relații mai sănătoase cu alimentele în general. Pentru mulți, este un instrument uimitor pentru a pierde în greutate.

Un cheating meal pe săptămână. O prăjitură, un pahar de vin sau o pizza vă poate ajuta să nu fiți frustrat și să aveți în continuare motivația de a continua dieta. Ce să mănânci?