MICROS VS. MACROS: CE SUNT, DIETE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi. Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună

Culturism Dacă vi se potrivește macro-urile: totul nu poate și nimic nu trebuie să fie atât timp cât vă respectați regulile Dacă vi se potrivește macro-urile: totul nu poate și nimic nu trebuie să fie atât timp cât vă respectați regulile Noiembrie 25, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Acea băutură cu ciocolată sau alcoolică, este permisă sau nu este absolut permisă?

cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi vreau sa slabesti 20 de kg intr o luna

Ocazional nu are nicio problemă cu asta înșelăciune, dar un altul respectă dieta sa cât mai strict posibil. Dacă nu există alcool sau ciocolată în ea, atunci nu este mâncat. Este atât de simplu.

Care este diferența dintre micronutrienți și macronutrienți?

Cu toate acestea, ne putem imagina bine că respectarea unui plan nutrițional strict pe termen lung sau în anumite situații sociale este extrem de dificilă și de aceea dacă se potrivește cu macro-urile tale IIFYMsau diete flexibile așa cum este numit din ce în ce mai mult, poate o bună alternativă.

Cu asta poți, dacă joci bine, să-ți atingi obiectivele fizice și să te distrezi ocazional guilty placere în domeniul nutriției. În acest articol vă vom explica cum funcționează asta. Ce sunt macro-urile? Probabil că puteți visa răspunsul la această întrebare.

Macro-urile sunteți, desigur, dvs. După cum sugerează și numele acestei diete, acestea constituie baza. Pentru a vă reîmprospăta din cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi memoria și pentru a vă oferi o imagine completă a ceea ce dacă se potrivește cu macro-urile tale Adică, vom explica mai întâi pe scurt ce sunt exact proteinele, carbohidrații și grăsimile și apoi vom aprofunda ideea din spatele dietei.

Acum, proteinele sunt foarte importante pentru oameni, în general, dar, ca sportiv în forțăîn special, este absolut important să obțineți suficiente proteine. Proteinele au o serie de funcții importante pentru sportivi: Acestea contribuie la creșterea masei musculare; Acestea contribuie la menținerea masei musculare; Ele susțin recuperarea musculară rapidă după antrenament sau performanță sportivă.

Ai citit ce alimente sunt aici! Cu toate acestea, un exces de carbohidrați este transformat în zahăr, ceea ce poate duce la un procent mai mare de grăsimi.

  • Efecte de pierdere de grăsime - Cum să folosim arzătoarele de grăsimi cu efect termogenic?
  • Cea mai mare pierdere în greutate
  • 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism
  • Dacă vi se potrivește macro-urile: atingeți-vă obiectivele fizice înșelând
  • MICROS VS. MACROS: CE SUNT, DIETE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

În calitate de culturist, doriți în mod natural cel mai mic procent de grăsime posibil și de aceea este important să urmăriți cu atenție aportul de carbohidrați. Carbohidrații se găsesc în pâine integrală, cartofi, legume și fructe, printre altele.

Cu toate acestea, există și mulți carbohidrați în dulciuri, prăjituri și băuturi răcoritoare. Corpul tău are nevoie și de acesta. Cel puțin, grăsimi sănătoase sau nesaturate. Spre deosebire de grăsimile saturate, acestea au o funcție importantă în corpul nostru: Înlocuirea grăsimilor saturate cu grăsimi nesaturate din dietă contribuie la menținerea nivelului normal al colesterolului din sânge. Grasimile nesaturate se gasesc in peste, avocado, ulei de masline si nuci, printre altele.

Care este principiul care stă la baza dacă se potrivește cu macro-urile tale? Numele acestei diete spune de fapt exact despre ce este vorba. Accentul nu se pune atât pe produsele pe care le consumați, cât pe substanțele nutritive pe care corpul dvs.

În teorie, conform IIFYM, nu contează dacă obțineți cantitatea dorită de carbohidrați din fructe și legume sau din fursecuri și bomboane. Datorită acestui principiu, puteți renunța la consumul de alimente pe care nu le puteți rezista și care totuși să vă antrenați și să construiți mușchi așa cum doriți.

De unde știi ce este în macro-urile tale și ce nu? Se execută dacă se potrivește cu macro-urile tale deci totul despre macrocomenzi. Acum, cantitatea diferitelor macrocomenzi pe care ar trebui să le consumați variază de la persoană la persoană.

Efecte de pierdere de grăsime

De exemplu, cineva care se mișcă intens în fiecare zi la serviciu și, de asemenea, merge la sală are adesea nevoie de mai mulți nutrienți decât cineva care nu face mișcare și are un loc de muncă la birou.

În funcție de sex, vârstă și stil de viață, puteți calculați necesarul energetic personal și ajustați-vă macro-urile la obiectivele fizice. Faceți acest lucru determinând nevoile dvs. Stabiliți cum va fi acel raport, în funcție de obiectivele fizice. Probabil că ești mai des la sală decât să stai acasă pe canapea, motiv pentru care este important să obții suficientă proteină, dar pentru amicul tău de antrenament care are o accidentare acasă, raportul poate fi foarte diferit.

Pierderea sau atingerea țintelor poate duce, de asemenea, la relații diferite. Alegeri, alegeri, alegeri După calcularea macro-urilor, știi câte proteine, carbohidrați și grăsimi trebuie să obții în fiecare zi, dar nu știi încă cum le vei obține.

Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună

Acum ar putea suna foarte logic să vă gândiți imediat la pui, broccoli și orez brun, dar dacă da dacă se potrivește cu macro-urile tale urmează, nu trebuie. Dacă nu vrei să mănânci pui, nu. Preferați orezul alb în loc de orezul brun?

cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi povestea mea de greutate

Apoi mănânci. Cel puțin nu dacă o luați în serios și sunteți în sală 5 până la 7 zile pe săptămână pentru a vă antrena mușchii și a dezvolta corpul perfect. Există o serie de comentarii sau ipoteze la care se aplică dacă se potrivește cu macro-urile tale.

Doar dacă țineți cont de aceasta, dieta va oferi rezultatele dorite. Discutăm despre cele mai importante trei principii.

macro vba, belajar membuat coding macro, excel ke Autocad,

Principiul 1: dacă se potrivește macrocomenzilor dvs. Cu toate acestea, veți înțelege că tipii aceia duri din sala de gimnastică care fac autostop lângă dvs.

  • Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună - Cadru polo polo în greutate
  • Boala lyme și pierderea în greutate

Și deja te putem scoate din visul că ai putea reuși. Proiectarea dacă se potrivește cu macro-urile tale funcționează doar dacă aveți un stil de viață sănătos și o dietă sănătoasă ca bază. Va trebui pur și simplu să vă umpleți majoritatea macro-urilor cu produse sănătoase, cum ar fi legume, fructe, carne sau pește, leguminoase și orez.

Lista brânzeturilor cu conținut scăzut de grăsimi: nume, compoziție, metodă de preparare

Dacă nu sunteți deja la maxim, îl puteți umple cu substanțe nutritive pe care le obțineți din bomboane, biscuiți, băuturi răcoritoare sau înghețată. Puteți, de asemenea, să argumentați invers.

cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi cobra 6 arzător de grăsime

De exemplu, aveți ziua de naștere a nepotului sau nepoatei și nu doriți să fiți nepoliticos refuzând o bucată de tort? Apoi calculați aproximativ cât din macro-urile dvs. Umpleți cantitățile rămase de proteine, carbohidrați și grăsimi cu produse sănătoase.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Principiul 2: Asigurați-vă că nu treceți cu vederea microfoanele Macro sunt cei 3 nutrienți de care avem nevoie într-o cantitate mare pentru a funcționa corect. Ținte aici dacă se potrivește cu macro-urile tale de aceea s-a complăcut. Cu toate acestea, pe lângă cele 3 macro-uri, există și 3 micro-uri. Avem nevoie de acești trei nutrienți, vitamine, minerale și oligoelemente, pe lângă macro-uri, pentru a funcționa corect, deși într-o cantitate mai mică.

În principiu, obțineți suficient din aceste substanțe dacă aveți o dietă echilibrată. Cu toate acestea, dacă vă umpleți macrocomenzile prea des cu opțiuni nesănătoase, este posibil să nu obțineți suficient din micros. Dacă nu suplimentați acest lucru cu suplimente acum, acesta vă va afecta fără îndoială performanța și dvs. Prea multe microfoane nu sunt, de asemenea, destinate și pot fi chiar dăunătoare sănătății dumneavoastră.

  1. Cum de a pierde greutatea corporală superioară
  2. Cum de a ajuta un copil să piardă în greutate
  3. Despre ciocolata de slabit
  4. Grăsimea iese din tot corpul.
  5. Eliminați ab fat
  6. Pierdere în greutate Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă.

Deci, dacă rămâneți la prima premisă și vă umpleți o mare parte din macro-uri cu alimente sănătoase, atunci această a doua premisă va fi, fără îndoială, bine. Deci, nu trebuie să lăsați întotdeauna acea bucată de tort sau acel hamburger gras.

Principiul 3: Dieta nu este o știință exactă, chiar dacă se încadrează în macro-urile dvs. De fapt, acest ultim principiu nu se aplică numai la dacă se potrivește cu macro-urile tale, dar pentru diete în general.

Nu este o știință exactă, deci nu puteți pune rezultate definitive în dieta cel mai bun procent de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi. Abia după aceea poți concluziona dacă toate eforturile tale au funcționat sau nu. Pentru a vă calcula macro-urile trebuie să le utilizați estimarea nivelului de activitate astfel încât să puteți stabili câte calorii aveți nevoie în fiecare zi.

Apoi includeți această estimare în alte calcule. Desigur, estimarea nu este o presupunere, dar este prezentă șansa de a vă estima doar la un nivel prea mare sau prea scăzut.

Cum să mănânci germeni pentru pierderea în greutate - beneficii, proces, tipuri și rețete

Și din moment ce trebuie să calculați cu această estimare, aceasta poate avea consecințe pentru distribuirea ulterioară a macro-urilor. În plus, va fi și un pic de puzzle înainte de a găsi relația corectă între cele trei macro-uri și atingerea obiectivelor fizice.

Prin urmare, experimentați cu dacă se potrivește cu macro-urile tale și nu presupune imediat că veți vedea rezultatele după o săptămână. Asta va duce probabil doar la înșelăciune și dezamăgire și nu un singur mușchi va deveni mai larg. Dacă se potrivește cu macro-urile tale este deci o dietă în care nimic nu este obligatoriu și aproape totul este permis.