Somnul ingrasa sau slabeste? Ce e mit si ce e adevar

10 zile de somn slăbit

Conținutul

    Sanatatea este mai importanta decat orice altceva!

    E o întrebare la care a vrut să răspundă o cercetare Somnul îngraşă sau slăbeşte? E o întrebare pe care şi-o pun mulţi.

    pierdere în greutate sativa costum complet de corp pentru a pierde în greutate

    Un studiu a făcut câteva clarificări cu privire la acest mit. O cercetare a unei universităţi americane arată că persoanele care dorm prea puţin tind să se îngraşe.

    Deşi sună incredibil, somnul chiar poate fi secretul pentru o siluetă perfectă. Tot ce trebuie să faci este să respecţi un program de masă şi de mişcare, corespunzător ritmului… … tău de somn. Efectele nu vor întârzia să apară. Lipsa somnului îţi poate afecta greutatea într-un mod nedorit.

    Studiul a dorit să răspundă la întrebarea - Somnul îngraşă sau slăbeşte? Participanţii din cadrul studiului care au dormit numai cinci ore pe noapte timp de cinci zile s-au îngrăşat în acest interval cu aproape un kilogram.

    Cercetarea, realizată de Universitatea din Colorado Boulder, sugerează că un somn suficient ar putea contribui la lupta împotriva obezităţii. Somnul îngraşă sau slăbeşte? Dormi mai puţin, mănânci mai mult Acesta a arătat că nu crede că mai mult somn va duce la scădere în greutate, însă recomandă ca programele de slăbit sau cele pentru menţinerea greutăţii să ia somnul în considerare.

    makanan fat burner alami 16 moduri de a pierde burta grasime

    Dar cred că ar putea ajuta. Rezultatele noastre sugerează că somnul sănătos - n. În cadrul studiului, cercetătorii au monitorizat 16 adulţi tineri şi sănătoşi care au petrecut două săptămâni la Spitalul Universităţii din Colorado.

    sfaturi naturale de pierdere în greutate în urdu poate u pierde in greutate in 4 saptamani

    Monitorizarea a arătat că cei care dormeau cinci ore pe noapte tindeau să mănânce mai multe calorii decât consumau. Alimentele care aduc somnul sunt cele ce conţin triptofan. Triptofanul, acest aminoacid esenţial este utilizat 10 zile de somn slăbit creier împreună cu vitamina B6, nicotinamida şi magneziu pentru a produce serotonina, un neurotransmiţător care are rolul, printre altele, să transmită mesaje la unul dintre mecanismele biochimice ale somnului.

    asistență naturală de pierdere în greutate dymetadrine d30 recenzii arzătoarelor de grăsime

    Pentru un somn liniştit puteţi mânca preparate din soia, lactate, ouă, nuci şi seminţe, carne de curcan sau migdale. Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.