Indicele glicemic și rata pe zi pentru pierderea în greutate

Indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

Pagina principala Care este indicele glicemic?

Indicele glicemic IG este o măsură care arată nivelul de glucoză din sânge după consumul unei cantități de carbohidrați. Încărcătura glicemică ÎG oferă informații mai clare asupra nivelului de glucoză din sânge, în funcție de cantitatea și calitatea carbohidraţilor. Exemple de alimente care au încărcătură glicemică scăzută: mere, grapefruit, portocale, piersici, pere, prune, pepene roșu; arahide, fasole, năut, baoabe de soia, caju, linte; morcovi, păstârnac, mazăre verde, suc de roșii. Ce sunt carbohidrații?

Indicele glicemic sau indicele glicemic fatso lemn de ardere a lemnului un criteriu fundamental atunci când cauți să slăbești. Pe lângă monitorizarea aportului de calorii, calitatea alimentelor joacă un rol și mai important. Este deosebit de important să vă urmăriți consumul de carbohidrați pentru a spera să pierdeți grăsimi și să evitați problemele de sănătate în special diabetul. După ce ați citit și aplicat acest articol, vă asigur că va avea loc pierderea în greutate.

Această măsură este foarte importantă pentru alimentele bogate în carbohidrați: amidon, fructe, leguminoase, produse dulci etc. Într-adevăr, s-a acceptat faptul că un carbohidrat complex compus din mai multe molecule de amidon a fost asimilat încet și că un carbohidrat simplu puține molecule a fost asimilat rapid. Această teorie prea simplistă este greșită, deoarece unii carbohidrați complecși sunt asimilați foarte repede, cum ar fi pâinea integrală.

Revenind la indicele glicemic, fiecare aliment este comparat cu un aliment de referință.

Ce este Încărcătura glicemică?

În general, aceasta este glucoză pură cu un IG de Cu cât indicele glicemic este mai mare se apropie decu atât absorbția mai rapidă a carbohidraților. În schimb, un aliment cu un IG scăzut va fi absorbit mai încet și va avea un impact redus asupra zahărului din sânge.

vreau să pierd 10 grăsimi corporale 8 nou născuți în greutate

IG este împărțit în trei sub-familii: Indice glicemic scăzut: 55 și Din păcate, există o mulțime de alimente: pâine albă, cartofi, cereale umflate aceeași stare fizicăpisici, dulciuri Pentru aceasta, trebuie fie să urmați o dietă mai scăzută în calorii, fie să vă creșteți cheltuielile fizice.

Altfel, corpul nu va extrage nici o grăsime.

Modul în care indicele glicemic afectează organismul

Vă sfătuiesc în primul rând să vă estimați necesarul caloric zilnic În al doilea rând, nivelul de insulină trebuie să fie constant scăzut. După cum sa văzut mai sus, în funcție de alimente, va avea un impact mai mare sau mai mic asupra nivelului de insulină. Prin urmare, obiectivul este de a acorda prioritate maximă alimente cu un indice glicemic scăzut sau moderat. Prin consumul de alimente cu un impact redus asupra insulinei, beneficiile sunt numeroase: Energia furnizată este răspândită în timp.

Spre deosebire de zaharuri, care oferă un impuls energetic pe o perioadă foarte scurtă de timp, alimentele cu un IG scăzut vor contribui la furnizarea de energie lentă și constantă.

Acest lucru se datorează faptului că ingestia de alimente cu indici glicemici ridicați tinde să facă nivelurile de zahăr din sânge să oscileze ca un roller coaster. Aceasta are ca rezultat o fază de hiperglicemie urmată de o fază de hipoglicemie.

slimming studio recenzii pierderea în greutate de rezistență la lacul nona

În timp, rezistența la insulină este posibilă. Majoritatea micurilor dejun făcute cu cereale umflate sau baghetă albă produc acest tip de fenomen.

Remisia diabetului prin intervenții medicale nutriționale - Dr Delia Reurean Pintilei

Pofta alimentară și pierderea bruscă de energie la mijlocul dimineții sunt semne de avertizare. Senzația de foame este redusă. Carbohidrații GI slabi sau moderate au o capacitate mai bună de a suprima foamea. Deoarece digestia este mai lentă, stomacul nu strigă atât de repede. Acest element este și mai esențial în perioadele de restricție calorică.

Indicele glicemic şi încărcătura glicemică

Singurul avantaj al consumului de alimente cu un IG ridicat este că nu împiedică digestia înainte sau în timpul efortului intens alergare, sport de rezistență etc.

Îndepărtarea grăsimilor se face mai ușor. Este foarte posibil să slăbești consumând doar cartofi prăjiți și hamburgeri dacă aportul său este mai mic decât nevoile sale. Problema este că pierderea în greutate nu va fi un semn al pierderii de grăsime! Acest lucru se datorează faptului că un nivel foarte ridicat de insulină nu va determina organismul să atragă din rezervele sale de grăsime.

Scopul este de a menține masa musculară maximă și sănătatea oaselor și sănătatea, de altfel! Pentru aceasta, alegerea alimentelor este esențială indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică parte a unei diete de slăbire.

Vă păstrați sănătatea! Consumul excesiv de alimente cu IG crescut este asociat cu un risc crescut de diabet de tip 2.

  • Galben lipton arde grăsime
  • Plan dieta slabit
  • Diabet zaharat hiperglicemie
  • Banda de alergat te ajuta sa slabesti
  • Pierdere în greutate medford nj
  • Nu a pierdut nici o primă săptămână
  • Acasă Indicele glicemic și pierderea în greutate Indicele glicemic ete un intrument pe care îl puteți utiliza ca parte a trategiilor generale de control al greutății și de alimentație ănătoaă.
  • Indicele glicemic: ce este și când trebuie să ții cont de el? - machete-auto.ro

Acest lucru duce la boli cronice în care pancreasul nu-și mai îndeplinește funcția. Pacientul este obligat să injecteze insulină pe viață pentru a-și regla glicemia. În unele cazuri mai grave, riscul de probleme cardiovasculare, de asemenea, nu poate fi exclus. Cu indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică acestea, lucrurile devin un pic mai complicate.

Într-adevăr, mai mulți factori influențează acest indice și, mai general, nivelul de insulină. Pentru inceput, ingestia altor alimente în timpul mesei scade automat IG. Prin urmare, recomand cu tărie să nu consumați numai carbohidrați în timpul mesei exemplu: tăiței.

Mergând mai departe în detaliu, vă recomand să consumați alimente cu amidon la sfârșitul mesei. Un studiu recent demonstrează că această strategie ajută la limitarea creșterii insulinei. Al doilea factor este gătitul. Într-adevăr, cu cât un aliment este încălzit mai mult, cu atât GI crește mai mult. Acest proces se numește gelatinizare transformarea amidonului.

Articole recente

Acesta este motivul pentru care cerealele de mic dejun umflate au un IG ridicat. Același lucru este valabil și pentru prăjiturile de orez gust de polistiren!

Pe baza acestei observații, idealul este să favorizați gătitul blând și al dente. O banană complet coaptă va avea un IG mai mare decât o banană verde. În cele din urmă, ultimul factor care influențează zahărul din sânge este cantitatea de carbohidrați ingerată. Prin furnizarea unei cantități mari de carbohidrați într-o singură masă, insulina va crește în ciuda unui indice glicemic scăzut sau moderat.

Există, de asemenea, un al doilea indice mai precis decât indicele glicemic: sarcină glicemică. Desigur, cu cât GI este mai mare, cu atât este mai mare sarcina glicemică. De exemplu, consumul de legume în doze foarte mari nu influențează insulina, deoarece cantitatea de carbohidrați este scăzută, iar indicele glicemic este foarte scăzut aproximativ Dimpotrivă, chiar dacă consumați o cantitate mare de alimente sănătoase g căpșuni cu un IG scăzut, cum ar fi căpșunile, scorul rămâne totuși scăzut.

băuturi naturale de pierdere a grăsimilor pierde greutatea durango co

Prin urmare, este în interesul dumneavoastră să consumați maximum de alimente cu IG scăzut pentru a obține o încărcătură glicemică rezonabilă, chiar și în cantități mari. După cum sa menționat în tot articolul, am inclus în mod intenționat diferite metode de gătit exemplu: morcov gătit pentru a vizualiza impactul asupra GI.

Aceste cifre ar trebui luate și cu un bob de sare! Amintiți-vă că încărcarea glicemică rămâne un indicator mai fiabil.

de ce ar fi un adolescent să piardă în greutate mese pentru a mânca pentru pierderea de grăsimi