Pierderea de grăsime din abdomenul inferior | Sfaturi | June

Cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior

Despre site Cum să eliminați grăsimea din partea inferioară a abdomenului - pierdeți în greutate Bumura inghinala este una dintre cele mai problematice parti ale corpului la majoritatea oamenilor, atat fete cat si barbati. În special adesea se acumulează grăsime în abdomenul inferior, cunoscut sub numele de "presă inferioară".

Partea de jos a presei shake mult mai complicat decât partea de sus, iar apoi grăsimea este foarte încăpățânat, și de multe ori el nu vrea să plece, chiar și atunci când în alte părți ale corpului pe care a depășit cu succes toate depozitele. Prin urmare, lupta va fi lungă și complexă, și numai în cazul în care răspunsul la întrebarea cum să eliminați de grăsime în abdomen, va fi clar pentru tine. Dar să vorbim despre totul în ordine. Caracteristicile de lucru cu abdomenul pierderea rapidă a grăsimilor pentru viață Abdomenul inferior este incredibil de problematic și chiar exerciții debilitante în sala de gimnastică nu pot ajuta la îndepărtarea pliului de grăsime din abdomenul inferior.

Pentru a rezolva această problemă a fost eficientă, trebuie să înțelegeți mai întâi cauzele cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior și apoi să începeți să rezolvați.

Cauza 1. Grăsime Cea mai evidentă și mai populară cauză a burții este sub talie. În general, grăsimea este un lucru ciudat din punctul de vedere al fiziologiei. Putem la nivel local de pompe și înăspririi anumiți mușchi, la care se exercită puterea îndreptate, dar pentru a arde grăsimea nu poate fi într-o parte a corpului - dacă pierde în greutate, să piardă în greutate, în general, iar organismul decide care parte a corpului el vrea să-și piardă mai puțin, și în ce fel - mai mult.

Partea de jos a abdomenului este una dintre cele mai încăpățânate - grăsime atunci foarte persistente, mai ales dacă aveți chiar și o predispoziție genetică la așa-numita burta. Motivul 2. Postura În cazul în care postura este greșită, poate părea că aveți kilograme în plus în zona abdominală, chiar dacă în realitate nu există niciunul.

Salondecebal Adevarul despre grasimea abdominala Exerciții de ardere a grăsimilor

Dacă sunteți cu adevărat stick de afară și picătură solduri, bizon spate, a coloanei vertebrale apare de îndoire, care, așa cum se împinge burta înainte. Ca rezultat, arăți mai gros și mai mic decât tine. Dacă vi se pare că motivul este acesta, încercați să ajustați postura.

Pentru aceasta, există un număr mare de exerciții. Un alt lifhak pentru femei, obișnuit cu bastoane. Chiar și un toc mic te face să te îndrepți în spate, iar mersul va deveni mai luminos, mai feminin și mai elegant. Cauza 3.

cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior vesta pt slabit

Mușchii presei inferioare În cazul în care partea inferioară a mușchilor din presă este slab dezvoltată, stomacul se poate stinge chiar și în absența unei cantități mari de grăsime. Muschii înclinate sunt înfășurate în jurul trunchiului.

Ele formează talie și sprijină spatele, lucrând ca un corset. Exercițiile clasice, cum ar fi ascensoarele corporale și scaunele, pot fi neputincioase, deoarece lucrează mai mult în partea superioară a presei.

Avem nevoie de exerciții care vizează în special partea de jos a presei - ele vor ajuta la eliminarea grăsimii din abdomenul inferior.

Dr mccarty pierdere în greutate louisville ky despre nutriție Nutriția corectă este un element important al programului de slăbire. Toate excesele pe care le mâncați și nu le ardeți sunt stocate în mod inevitabil în grăsimi, în special într-o pernă urâtă din abdomenul inferior. Doar rețineți că apelați la diete miraculoase dure care promite să scape de 10 kg pe săptămână, nu puteți.

Veți submina sănătatea dvs. În plus, din cauza scăderii drastice a greutății, pielea se poate agăța și apoi abdomenul inferior va arăta și mai urât. Trebuie să pierdeți greutatea treptat și treptat - este în siguranță. Inițial, obișnuiți-vă să mâncați frecvent și în porții mici.

Baza dietei trebuie să fie fructe și legume proaspete, produse proteice cu conținut scăzut de grăsimi, carbohidrați complexi sub formă de cereale. Încearcă să abandonezi mâncare fast-food, dulciuri dăunătoare și produse de panificație, afumate, grase, prăjite, sărate.

Limitați consumul de sare de zahăr, precum și băuturile alcoolice. Este foarte important să beți o cantitate suficientă de apă potabilă lichidă - curată într-o cantitate de cel puțin ,5 litri pe zi. Rețineți că acest lucru este valabil pentru apă, nu pentru ceai, nu pentru cafea, sucuri și ape dulce gazoase. De asemenea, este important să evitați gustările dăunătoare sub formă de sandwich-uri, batoane de ciocolată și așa mai departe.

Exerciții pentru a elimina grăsimea din abdomenul inferior Acum ia în considerare exercițiile pentru lucrul la presa inferioară, datorită cărora puteți scăpa de grăsime de sub abdomen. Răsucirea Trebuie să te culci pe spate, să-ți ții picioarele drept. Mâinile trag și le iau în spatele capului. Spatele trebuie să fie bine apăsat pe podea. Aceasta este poziția de plecare. Acum inhalați, rupeți partea superioară a corpului de pe podea și întindeți-vă mâinile până la tavan. Expirați și continuați să vă bateți până când mâinile ating ciorapii.

Apoi respirați profund și coborâți încet. Ar trebui să fie coborât la aproximativ jumătate din mișcare, fără să se afle complet pe suprafață. Reveniți la poziția de plecare și repetați exercițiul de câte ori este necesar.

Pierdeți grăsimea inferioară a abdomenului în 2 săptămâni (intens) - Antrenament la domiciliu

Creșterea picioarelor drepte Trebuie să te așezi pe spate, să ții picioarele drept și să tragi șosetele înainte. Slăbiți coapsa la podea.

3 sfaturi pentru arderea grăsimii în abdomenul inferior

Sub fese trebuie să vă puneți palmele. Acum inhalați și ridicați picioarele drepte în sus, astfel încât să formeze un unghi drept cu corpul. La inhalare, înclinați-vă cât mai mult posibil mușchii abdominali. Expirați și coborâți încet picioarele. Opriți când au rămas câțiva centimetri la podea. Picioarele nu trebuie să atingă podeaua în timpul întregii abordări. De asemenea, este important ca coapsele să fie presate pe podea.

Repetați exercițiul de cel puțin 10 ori. Ridicarea șoldurilor Este necesar să stați pe spate, picioarele să ridice în sus perpendicular pe trunchi. Rotiți-vă mâinile la un unghi de 45 de grade față de corp, palma în jos. Acum trebuie să inhalezi și să tragi ombilicul în coloană vertebrală.

cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior este fart pierde in greutate

Răsuciți-vă șoldurile și, expirând, le rupeți puțin de pe podea. Păstrați picioarele drepte. Expirați, redus încet șoldurile din nou.

Repetați de cel puțin zece ori.

cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior pierderea în greutate înainte de pubertate

Răsturnarea inversă Este necesar să stați pe spate, picioarele să se îndoaie la unghi drept. Puneți-vă mâinile de-a lungul corpului jos cu mâinile - acestea vor servi ca suport.

Expirați, trageți genunchii în piept, astfel încât mușchii abdominali să se rigidă. Inhale, reveniți încet la poziția de pornire. Ridicați picioarele ușor în sus, genunchii la piept. Strângeți mușchii presei, încercând să strângeți buricul cât mai mult posibil pe coloană vertebrală. Corpul se înclină ușor în spate, în timp ce trage picioarele în față. Reveniți la poziția de pornire. Se recomandă efectuarea a trei abordări de 10 ori.

În timpul întregului exercițiu, încercați să nu relaxați mușchii presei. Dacă exercițiul fizic vă pare dificil, puteți înlocui mai întâi îndreptarea piciorului cu telescapele. Păstrați picioarele îndoite în același timp în greutate.

Cum să slăbești fără o dietă și să-ți cureți stomacul cu o nutriție adecvată

Latimea completa cu un viraj În primul rând trebuie să accentuați, la fel ca în cazul barului clasic. Țineți picioarele împreună, încercați să transportați greutatea înapoi. Mâinile ușor se îndoaie la coate, strângeți genunchiul drept la cotul stâng, astfel încât partea inferioară a corpului să fie rotită lateral.

Apoi reveniți la poziția de pornire și faceți același lucru cu piciorul stâng. Aceasta este o repetare.

Cele mai subțiri zone

În total, se recomandă efectuarea a trei seturi de cum să pierdeți în greutate în jurul abdomenului inferior repetări.

Pentru a crește eficacitatea exercițiului, asigurați-vă că mușchii presei sunt în mod constant tensionați. Navasana - Pose a barcii Trebuie să stați pe podea, să vă îndoiți genunchii și să vă rupeți de pe suprafața piciorului.