CUM SĂ GĂTEȘTI PORUMB ÎNGHEȚAT PE COACĂZĂ FĂRĂ SĂ ÎL SUPRAVEGHEZI - AB EXERCIȚII - 2021

Pierderea în greutate porumb pe cob

Conținutul

    Avertizare În timp ce porumbul proaspăt gătit și mâncat pe șpagă este o mâncare omniprezentă de vară, sâmburii răzuși de coaja fac un plus versatil la o mare varietate de feluri de mâncare, de la salate până la salsa.

    Puteți mânca sâmburii crudi, dar gătirea lor își intensifică pe scurt aroma.

    pierderea în greutate porumb pe cob

    Porumbul este o sursă bună de fibre și nutrienți, cum ar fi vitamina B-6 și folat, dar este, de asemenea, bogat pierderea în greutate porumb pe cob zaharuri simple precum zaharoza. Pentru a include porumbul într-o dietă echilibrată, mâncați-l cu moderație.

    pierderea în greutate porumb pe cob

    Porumbul este bogat în fibre și vitamina B Adăugați apă, folosind aproximativ 2 linguri de apă pentru fiecare 2 căni de porumb. Pasul 2 Acoperiți vasul cu folie de plastic. Cuptorul cu microunde la cea mai mare setare timp de două-trei minute.

    pierderea în greutate porumb pe cob

    Trageți învelișul din plastic și amestecați sâmburii de porumb. Pasul 3 Înlocuiți învelișul de plastic și cuptorul cu microunde pe încă două sau trei minute. Scurgeți porumbul cu atenție și folosiți după dorință.

    Conserve de cereale conțin, de asemenea, fibre, o cantitate mică de vitamina A și niacină PP, care sunt, de asemenea, mari beneficii. Conținutul caloric și valoarea nutrițională a conservelor de porumb Cea mai mare parte a boabelor din conserve sunt carbohidrați - sunt aproximativ 11,2 g, doar 2 g sunt proteine, iar volumul minim este ocupat de grăsimi - 0,4 g. Conținutul caloric este în medie de 58 kcal la g, cu toate acestea, în funcție de producătorul specific, această cifră poate varia ușor.

    Pe plită Pasul 1 Încălziți canola sau uleiul de măsline într-o tigaie mare la foc mediu-înalt. Planificați 2 lingurițe de ulei pentru fiecare ceașcă de boabe de porumb proaspăt.

    pierderea în greutate porumb pe cob

    Pasul 2 Adăugați miezul de porumb în tigaie. Gătiti până când sâmburii au o culoare aurie deschisă, amestecând frecvent cu o spatulă sau o lingură de lemn, aproximativ cinci minute. Pasul 3 Scoateți tigaia de pe foc.

    • Porumb înghețat pe Cob Ați observat vreodată că porumbul de pe cob are un gust atât de bun când este gătit aproape imediat după ce a fost cules?
    • CUM SĂ GĂTEȘTI PORUMB ÎNGHEȚAT PE COACĂZĂ FĂRĂ SĂ ÎL SUPRAVEGHEZI - AB EXERCIȚII -
    • Acizi grași la g: Saturat - 0,6 g; Monoinsaturare - 1,12 g; Polyunsaturate - 2,34 g După cum puteți vedea, compoziția porumbului este foarte bogată și plină de diferite componente nutritive și utile pentru corpul nostru, care asigură valoarea ridicată în dietă.

    Lăsați sâmburii să se răcească și adăugați alegerea de condimente. In cuptor Pasul 1 Puneți sâmburii de porumb într-un bol mare.

    Adăugați o cantitate mică de ulei vegetal și alegerea de condimente.

    pierderea în greutate porumb pe cob

    Pasul 2 Amestecați sâmburii cu o lingură mare pentru a le înveli bine. Aranjați porumbul într-un singur strat pe o foaie de copt cu margini, acoperită ușor cu spray de gătit antiaderent.

    1. A scăzut în josul de vizualizare
    2. Aplicatii de slabit in limba romana
    3. Conserve de porumb: beneficii și daune, cum să murăm pentru iarnă - Treaba Prin Casa -
    4. Cum să pierdeți grăsimea sub sânii
    5. Porumb Pe Cob - O Rețetă Pas Cu Pas Cu O Fotografie | Rețete
    6. Pierdere în greutate și menopauză
    7. CUM SE GĂTEȘTE PORUMBUL RĂZUIT DE PE COB - TEHNICI DE GĂTIT -

    Pasul 3 Prăjiți porumbul la de grade Fahrenheit până când sâmburele încep să se rumenească, aproximativ 20 de minute. Amestecați porumbul de mai multe ori în timpul perioadei de gătit, pentru a nu se lipi de sâmburii să se lipească de foaia de copt.