22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Cum să pierdeți grăsimea de dormit, Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

Este important pentru dumneavoastră să reduceți cât mai bine aportul de calorii și să îl completați cu exerciții fizice regulate.

doresc să piardă în greutate mânca mai puțin

Cu toate acestea, este la fel de important pentru dvs. Privarea de somn poate afecta capacitatea ta de a judeca ceea ce este potrivit pentru corpul tău, determinându-te să cedezi poftei grase și zahărite și, de asemenea, să te facă să te apuci de mâncare.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Mai mult, poți pierde și greutate în timp ce dormi urmând aceste hacks simple de culcare. Grăsimea brună, cunoscută și sub denumirea de țesut adipos maro, este utilizată pentru a-ți adapta corpul la mediul înconjurător.

Această grăsime este activată de temperatura rece și acționează ca o cămașă de încălzire internă pentru corpul dumneavoastră.

Acest lucru activează mai multe celule grase brune și vă ajută să ardeți grăsimi. Prin urmare, dormitul rece poate de fapt să vă ajute să pierdeți câteva kilograme în plus. Cu cât este mai mare cantitatea de grăsime brună din corp, cu atât este mai mică cantitatea de grăsime albă.

aferimul de var a pierde grasimea burta

Grăsimea albă, ca cea din jurul burții, stochează energia pe care o obținem din alimente. Pentru întuneric complet, este posibil ca oprirea luminilor să nu fie singurul lucru pe care trebuie să-l faci.

Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului - 3 moduri simple de urmat

S-ar putea să doriți să vă atrageți perdelele și pentru a bloca luminile de la fereastră. O cameră întunecată vă ajută corpul să producă melatonină, care este un hormon care promovează somnul.

Chiar și o ușoară expunere la lumină poate împiedica producerea de melatonină în organism.

stanford pierdere în greutate profesor stanford

Melatonina influențează, de asemenea, metabolismul și, în special, ajută la transformarea grăsimii brune în grăsimi albe. Ceaiul verde conține o serie de compuși care vă pot ajuta să ardeți grăsimi. Antioxidanții precum ECGC vă pot ajuta să vă îmbunătățiți metabolismul.

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

De asemenea, cofeina ajută la stimularea grăsimii brune din corp. Ceaiul verde conține doar o treime din cofeina prezentă într-o ceașcă de cafea.

Aceasta înseamnă că dormi mai puțin.

cum să pierdeți în greutate peste abs

Cu cât dormi mai puțin, cu atât mai mult corpul încearcă să o compenseze prin supraalimentare. Energia redusă înseamnă, de asemenea, că nu ești la fel de activ pe tot parcursul zilei, ceea ce afectează cantitatea de activitate fizică pe care o primești. De asemenea, lumina albastră emisă de telefoane poate împiedica producția de melatonină în organism.

Ar putea fi cel mai bine să cum să pierdeți grăsimea de dormit păstrați telefoanele la distanță atunci când dormi, dacă doriți să pierdeți greutatea în plus.

Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului

Astfel, cu cât dormi mai mult, cu atât arzi mai multe calorii. Acest lucru se datorează faptului că creierul dvs.

Cină în familie. Coloana din stânga listează activitățile pe care le puteți face pentru a arde o anumită cantitate de grăsime. Calculatorul ține cont de greutate și sex, nu uitați să vă specificați parametrii.

Creierul folosește energie și astfel corpul tău continuă să producă glucoză pentru a-ți alimenta creierul.