Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții

Dieta pentru slabit vegana

dieta pentru slabit vegana ceai pentru arderea grasimilor

Autor: Dr. Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții Trebuie să știți de la bun început că o dietă vegană sănătoasă trebuie să conțină fructe și legume în abundență, dar și mâncăruri bogate în dieta pentru slabit vegana, surse de proteină - ca fasolea și unele leguminoase. Esețială este și o planificare temeinică a dietei, pentru că altfel puteți omite nutrienți esențiali pentru organism, precum calciul, fierul sau vitamina B Ca alternativă la produsele lactate, puteți opta pentru băuturi pe bază de soia.

Aportul de calciu poate fi asigurat prin consumarea de alimente precum caisele și prunele uscate, stafidele și smochinele. Alte dieta pentru slabit vegana de calciu sunt semințele de susan și brânza tofu.

Dieta vegană de 22 de zile. Tot ce trebuie să ştii despre această metodă de slăbire

Vitamina D ajută organismul să absoarbă calciul, așa că nu uitați să includeți în dieta voastră cerealele iar dacă anotimpul vă permite, stați cât mai mult la soare. Pentru o doză optimă de fier, consumați legume precum broccoli dar și pâine integrală în cantități moderate sau migdale, alune, nuci și caju.

dieta pentru slabit vegana penn jillette pierdere în greutate podcast

Cum vitamina B12 este regăsită doar în produse de origine animală, cei care urmează o dietă vegană pot rezolva problema cu ajutorul suplimentelor, însă nu ezitați să cereți sfatul medicului sau nutriționistului înainte să optați pentru un anume tip de suplimente.

Iată un exemplu de alimente pe care le puteți consuma pe parcursul unei zile atunci când țineți o dietă vegană: Mic dejun - cereale cu lapte de soia sau o salată de fructe Prânz - salată de paste Citeste si Mousse de ciocolată și clătite vegane Dieta vegană se concentrează pe ideea că legumele și fructele umplu stomacul mai rapid, iar tu te vei simți sătulă fără un aport caloric prea mare.

dieta pentru slabit vegana smurfs pierdere în greutate

În același timp, veganii susțin că alimentele de origine animală transferă în organismul nostru o cantitate de hormoni care ne poate deregla anumite funcții și implicit să ne facă să ne îngrășăm. Din acest punct de vedere, regimul este sănătos pentru organismul uman.

dieta pentru slabit vegana wlr resurse de pierdere în greutate

Un alt avantaj ar fi faptul că digestia se concentrează doar pe câteva grupe alimentare și implicit este mai ușoară și mai rapidă. Pe de cealaltă parte, principalul dezavantaj al Dietei Vegane este aportul foarte mic de proteine și grăsimi, dezechilibru care poate cauza slăbiciune musculară, lipsă de energie, dureri de cap și stare generală proastă. În plus, așa cum spuneam și mai sus, cei care abordează acest tip de alimentație se pot confrunta cu dezechilibre nutriționale mai mult sau mai puțin grave.

dieta pentru slabit vegana okuma s wu long slimming recenzii de ceai

În cazul Dietei Vegane, ajutorul unui nutriționist este obligatoriu. Persoana care urmează dieta trebuie monitorizată constant, pentru a evita dezechilibrele care pot duce la afecțiuni cu efecte ireversibile.

Să aveți un an plin de bucurii și realizări! Revin după 2 săptămâni în care nu am scris pe blog. Timpul petrecut cu prietenii și familia, plus cărțile pe care mi le-am propus să le citesc luna aceeasta m-au ținut departe de scrisul pe blog. O să vă povestesc azi cum am slăbit, fără să vreau, 4 kg. De ce zic fără să vreau?

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.