Arsura grasimilor

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate. Ultimul antrenament de 20 de minute de seară pentru pierderea în greutate - Sănătate -

Mutați Ab Tuck-Up Când vine vorba de pierderea în greutate, antrenamentele de dimineață capătă toată atenția. Dar, în timp ce exercițiul fizic oferă primul avantaj pentru talie, antrenamentele de seară se bucură și de numeroase beneficii. În primul rând, mușchii și articulațiile sunt mai pregătiți pentru acțiunea din activitățile zilei.

Maximizarea beneficiilor eliptice cu HIIT

Și este mai probabil să rămâi în concordanță cu antrenamentele dacă te fac să te simți bine, adaugă el. În plus, cercetările sugerează că oamenii se pot exercita mai mult și mai greu în timpul antrenamentelor de seară, spune Forzaglia. De exemplu, într-un studiu din septembrie publicat în Fiziologie aplicată, nutriție și metabolism, un grup de tineri a reușit să susțină exerciții de intensitate ridicată cu un minut mai mult în timpul unui antrenament de seară decât un antrenament de dimineață.

Mai mult, cercetarea din februarie în Fiziologie experimentală a ajuns la concluzia că antrenamentele nocturne pot ajuta la scăderea nivelului hormonului stimulator al apetitului, grelina, în timp, ceea ce poate ajuta la controlul apetitului și la scăderea în greutate. Acestea fiind spuse, cel mai bun moment al zilei pentru a face mișcare pentru pierderea în greutate va depinde în mare măsură de tine.

Alegeți o oră care funcționează cu programul și preferințele dvs. Dacă preferați antrenamentele de seară pentru a vă ajuta să pierdeți câteva kilograme, încheiați-vă ziua cu o notă înaltă cu această rutină de 20 de minute de slăbit de la Forzaglia.

Veți obține respirație și veți arde tone de calorii într-un timp scurt. Rețineți că a face exerciții intense prea aproape de culcare poate face ca 20 de minute hiit pentru pierderea în greutate persoane să adoarmă greu, în timp ce altele nu vor observa efecte negative.

Pentru a juca în siguranță, Forzaglia recomandă să vă terminați antrenamentul cu cel puțin o oră înainte de a lovi fânul. Consultați mai multe dinAntrenamente de 20 de minute aici- avem ceva pentru toată lumea.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate patinajul cu role te face să pierzi în greutate

Încercați acest antrenament HIIT pentru scăderea în greutate Primul circuit al acestui antrenament acționează ca o încălzire dinamică pentru a vă declanșa mușchii și sistemul cardiovascular, dar simțiți-vă liber să faceți câteva întinderi dinamice în prealabil dacă vă simțiți rigid. După ce ați terminat antrenamentul, răcoriți-vă cu câteva minute de întinderi statice. Încălzire Do: fiecare dintre cele 3 mișcări de mai jos timp de 30 de secunde fără odihnă între ele.

Related Content

Repetați circuitul pentru 3 runde în total. Îndepărtați rapid picioarele depărtate și ridicați brațele peste cap. De îndată ce aterizați, săriți rapid înapoi la poziția de pornire. Mergeți cu mâinile pe podea până când corpul dvs. Dacă aveți spațiu, faceți pași minusculi înainte pentru a vă aduce picioarele în întâmpinarea mâinilor. Mergeți mâinile înainte până când sunteți din nou în poziție de scândură. Bacsis Dacă nu aveți suficient spațiu, mergeți cu mâinile înapoi în picioare în loc să vă îndreptați înainte.

Faceți un pas mare înapoi cu un picior și îndoiți ambele genunchi la 90 de grade. Reveniți în picioare trăgându-vă prin piciorul din față. Repetați pe partea opusă.

Pierderea în greutate cu un program HIIT părerea mea

Descoperă-ți ultimul plan de antrenament pentru slăbit Circuitul 1 Do: fiecare dintre cele 3 mișcări de mai jos timp de 30 de secunde, odihnindu-se 15 secunde între fiecare. Efectuați 3 runde în total. Ghemuiți-vă la jumătatea piciorului de lucru.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate mănâncă pentru a trăi pierderea rapidă în greutate

Salt în sus și peste într-o parte, cu scopul de a parcurge cât mai multă distanță posibil. Aterizați încet și săriți imediat în cealaltă parte. Continuați alternând laturile. Lăsați-vă în jos și puneți ambele mâini pe podea, în fața picioarelor. Săriți rapid picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați într-o scândură cu braț drept. De îndată ce picioarele tale aterizează, saltează-le înapoi pentru a-ți întâlni mâinile.

Ridică-te și repetă.

Ce rezultate se pot obţine într-un antrenament de 20 de minute? - Om Activ

Apăsați spatele inferior în podea și ridicați brațele și picioarele de pe podea de câțiva centimetri sau până când simțiți că spatele începe să se dezlipească de pe podea. Ridică-te și ridică un picior mai sus, atingându-ți piciorul cu mâna opusă.

  1. Cum să pierzi grăsimea pe intestin
  2. DE CE HIIT-UL ESTE BUN PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - FITNESS -
  3. Pierdere în greutate spa costa rica
  4. Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți o femeie care încearcă să piardă în greutate și să se însoțească, trebuie să știți ceva: adesea durează mai mult ca femeile să piardă în greutate decât bărbații.
  5. Ultimul antrenament de 20 de minute de seară pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  6. Păstrați-vă așteptările realiste Ghiduri de activitate fizică pentru americani recomandă să faceți cel puțin până la de minute de exerciții cardio de intensitate moderată în fiecare săptămână.
  7. Are somn adecvat pentru pierderea în greutate
  8. Carlos disperată gospodine pierderi în greutate

Extindeți picioarele și brațele pentru a reveni la poziția inițială. Continuați să alternați timp, încercând să vă mențineți picioarele de pe podea pe durata setului. Circuitul 2 Do: ambele exerciții de mai jos timp de 20 de secunde, odihnindu-se 10 secunde între fiecare. Faceți 4 runde în total.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

Ținând genunchii în linie cu degetele de la picioare, ghemuiți-vă până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Salt în sus cât mai sus posibil. Aterizați încet, cu genunchii ușor îndoiți. De îndată ce picioarele tale au lovit pământul, coboară într-o ghemuit complet și explodează din nou în sus.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Bacsis Dacă aveți nevoie de o opțiune cu impact mai mic, scoateți saltul și faceți doar genuflexiuni. Strângeți abdomenele și mențineți spatele plat în timp ce ridicați un picior de pe podea și vă conduceți genunchiul spre piept. Întoarceți rapid piciorul ridicat pentru a începe poziția în timp ce conduceți simultan genunchiul opus spre piept. Continuați să vă alternați rapid picioarele.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate speranța pierdere în greutate dealer

Circuitul 3 Do: 10 repetări din fiecare dintre cele 3 exerciții de mai jos. Faceți cât mai multe runde 20 de minute hiit pentru pierderea în greutate 4 minute. Săriți exploziv și comutați picioarele în aer, astfel încât piciorul din spate să devină piciorul din față.

Aterizați ușor și mențineți genunchiul din față în linie cu glezna. Continuați sărind și alternând laturile.

Fresh articles

Strângeți-vă abdomenele și îndoiți-vă la coate pentru a vă coborî corpul până la podea cu control, asigurându-vă că coatele vă aruncă la cel mult 45 de grade. După ce vă aflați în poziția de jos, cu pieptul pe podea, ridicați mâinile de pe podea și strângeți omoplații împreună.

20 de minute hiit pentru pierderea în greutate dove trovare eco slim

Puneți mâinile pe podea și împingeți-le înapoi în poziția superioară. Bacsis Pentru a face mai ușor, efectuați mișcarea de la genunchi.

  • Dacă ți s-ar oferi o metodă fără efect de yo-yo accelerați pierderea în greutate, Sunt sigur că ai fi gata să mergi pentru asta, corect?
  • Cum să accelerați pierderea în greutate cu HIIT
  • Pierderea de grăsime și pierdere în greutate

Apăsați partea inferioară a spatelui în podea și ridicați brațele și picioarele de pe podea de câțiva centimetri sau până când simțiți că partea inferioară a spatelui începe să se dezlipească de pe podea. Cu picioarele și genunchii lipiți, așezați-vă și aduceți genunchii la piept.

Repetați, încercând să vă mențineți picioarele de pe podea tot timpul.

20 Minute HIIT Cardio Workout For Fat Loss – At Home High Speed HIIT Exercises – No Equipment