Urcatul si coboratul scarilor: beneficii si calorii arse

Slabesti urcand si coborand scarile, Navigare în articol

Conținutul

    1. Cum ardem calorii prin urcatul scarilor
    2. Urcatul si coboratul scarilor: beneficii si calorii arse
    3. Pierderea de grăsime taekwondo
    4. Cum poti folosi scarile in beneficiul tau « Blog | machete-auto.ro

    Scările, mai bune decât sala de fitness. Vezi cum să slăbeşti urcând pe scări!

    slabesti urcand si coborand scarile

    De pe Dietă şi slăbire Sănătate Înainte să investeşti într-un abonament la sală sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

    Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte.

    slabesti urcand si coborand scarile

    Ai nevoie de numai de minute de câteva ori pe săptămână ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta. În 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste de calorii, ceea ce nu e deloc de neglijat.

    Antrenamentul pe scări Ca la orice antrenament, trebuie să începi cu o încălzire. Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute pentru a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare.

    • Adresa de e-mail a destinatarului X Cand ajungeti la locul de munca in fiecare dimineata, eventual cu cafeaua in mana, este mult mai tentant sa urcati la birou folosind liftul.
    • De câte kilograme te scapă 6 etaje urcate zilnic

    Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de execiţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele. Acum eşti gata să treci la antrenamentul propriu-zis.

    slabesti urcand si coborand scarile

    Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj. Ai nevoie de 10 sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele.

    slabesti urcand si coborand scarile

    Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare de o dată sau sărituri într-o picior. Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor. Acum ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul.

    De Alexandra Leonte Miercuri, Joggingul 2.

    Citește și