6 superalimente care pot ajuta la scăderea în greutate

Pierderea în greutate prin kaiser

Conținutul

    pierderea în greutate prin kaiser

    Pagina principala Fructele și legumele sunt bune pentru sănătatea ta, dar nu și pentru pierderea în greutate Este adesea recomandat să umpleți stomacul pentru a crește senzația de plinătate consumând mai multe fructe și legume, dar conform unui studiu publicat în Jurnalul American de Nutriție Clinică [1], aceasta ar putea fi, de asemenea, o recomandare dietetică.

    Kathryn Kaiser și echipa sa de cercetători au efectuat o revizuire sistematică și meta-analiză a datelor la peste 1.

    pierderea în greutate prin kaiser

    Rezultatele lor au arătat că creșterea consumului de fructe și legume in sinea lui nu a slăbit. În ciuda convingerii unora că creșterea proporției de fructe ar putea crește riscul de îngrășare, cercetătorul spune că nu a fost cazul la dozele studiate. Deoarece recunoaște importanța consumului de fructe și legume, deoarece acestea oferă multe beneficii pentru sănătate, așteptările cu privire la o posibilă scădere în greutate pot fi distruse.

    pierderea în greutate prin kaiser

    Deci, pentru a pierde în greutate, trebuie să îți reduci aportul de calorii", spune Kaiser. Din păcate, se pare că am făcut-o. David Allison.

    pierderea în greutate prin kaiser

    Și întrucât această recomandare este împărtășită pe scară largă, Kaiser consideră că aceste constatări ar trebui să vizeze schimbarea mesajului transmis publicului. Creșterea aportului de fructe și legume nu are un efect perceptibil asupra pierderii în greutate: o analiză sistematică și meta-analiză. American Journal of Clinical Nutrition, DOI:

    pierderea în greutate prin kaiser