CLA acid linoleic conjugat Pierderea în greutate, arderea grăsimilor dr

Cla studiu de pierdere a grăsimilor, CLA: acid linoleic conjugat

cla studiu de pierdere a grăsimilor

Dozajul recomandat Acidul linoleic conjugat, prescurtat ca CLA, este considerat de către Universitatea din Michigan Health System ca o formă sănătoasă de grăsime care se găsește predominant în produsele alimentare precum lactatele, păsările de curte, ouăle și uleiul de porumb. Acidul linoleic cla studiu de pierdere a grăsimilor este, de asemenea, disponibil ca supliment alimentar.

  • Cei care încearcă să slăbească sunt adesea sfătuiți să mănânce mai puțin și să se miște mai mult.
  • Pagina principala Ingrediente pentru arderea grăsimilor Cla, persoane sensibile la acid cu.
  • Ce arată pierderea de grăsime de 5lb

Studiile efectuate de Universitatea din Wisconsin-Madison, Scandinavian Clinical Research și altele au raportat că consumul de CLA are un efect pozitiv asupra pierderii în greutate. Deoarece pierderea în greutate vă schimbă perioada ideală recomandată femeilor adulte nu este clară, consultați-vă cu furnizorul de asistență medicală înainte de a vă baza pe suplimentele CLA pentru pierderea în greutate.

Utilizarea CLA pentru pierderea în greutate Cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-Madison au descoperit că CLA avea calități de ardere a grăsimilor care erau active în special în perioadele de somn.

cla studiu de pierdere a grăsimilor

Studiul a concluzionat că aportul adecvat de CLA promovează pierderea de grăsime utilizând mai degrabă grăsimi decât carbohidrați pentru energie. La finalizarea perioadei de testare de 12 luni, indivizii au prezentat o reducere mai mare a compoziției grăsimii corporale în comparație cu cei care consumă un placebo îmbunătățit cu ulei de măsline.

Beneficii pentru sănătate Consumul de CLA oferă beneficii suplimentare în afara pierderii în greutate.

cla studiu de pierdere a grăsimilor

Beneficiile includ prevenirea împotriva mai multor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, colon și plămâni. Memorial Sloan-Kettering Cancer Center raportează că un aport adecvat de CLA poate ajuta, de asemenea, la stabilizarea nivelului de colesterol.

Dieta pentru pierderea in greutate la ECA

Universitatea din Pittsburgh Medical Center afirmă că suplimentele CLA pot ajuta la tratarea complicațiilor medicale precum diabetul, sindromul metabolic sau rinita alergică.

În timp ce multe speculații înconjoară beneficiile pentru sănătate asociate consumului de CLA, cercetările în acest domeniu rămân neconcludente.

Dieta pentru pierderea in greutate la ECA Reacții adverse la pierderea de grăsime clk Deoarece CLA este un produs absolut natural și are o origine naturală, nu există contraindicații pentru utilizarea acestuia. Relevanța pierderii în greutate în lumea modernă capătă noi dimensiuni - căutăm în mod constant noi diete și orice alte modalități de a deveni mai subțiri. Inclusiv - suplimente alimentare care favorizează pierderea în greutate. Ce este această substanță și cum te ajută să slăbești?

Considerații Centrul Medical al Universității din Pittsburgh avertizează că suplimentele CLA pot interfera cu sensibilitatea la insulină și vă pot expune un risc crescut de boli cardiovasculare. De asemenea, suplimentarea cu CLA este nesigură pentru femeile care alăptează, deoarece are potențialul de a modifica compoziția laptelui matern.

Pin on Arderea grasimilor, Slabire Referințe Fanii acestui hard se înjură prin efectele sale care afectează mușchii în timpul tăierii, dar studiile nu l-au susținut întotdeauna. Ar trebui să luați în considerare să luați? Acidul linoleic conjugat sau CLA poate fi un supliment divizibil în cercurile de sănătate și fitness. Nu veți găsi lipsă de oameni care jură că i-a ajutat să se mărunțească în timp ce păstrează masa musculară sau i-a ajutat să întoarcă colțul și să lase obezitatea în urmă. Este, de asemenea, un ingredient aproape obligatoriu în arzătoarele de grăsime nestimulante și multe alte amestecuri de Ghid de pierdere de grăsime expert a greutății.

În plus, suplimentarea cu CLA poate deranja tractul gastro-intestinal și poate crește nivelul de potasiu, care sunt problematice dacă aveți complicații medicale care decurg din niveluri ridicate de potasiu, cum ar fi bolile renale.

Dozajul recomandat În timp ce doza ideală pentru suplimentarea cu CLA este necunoscută, Centrul Medical al Universității din Pittsburgh sugerează un aport de 3 până la 5 g de CLA zilnic pentru pierderea eficientă în greutate. Cu toate acestea, această cantitate poate varia de la o persoană la alta, deci consultați-vă cu medicul dumneavoastră înainte de a încorpora suplimente CLA în stilul dumneavoastră de viață dietetic.